- コースブック
- 総合教材
- CLIL
- 映像配信教材
- DVD教材
- ビデオ教材
- リーディング・ライティング
- リスニング・スピーキング
- リスニング副教材
- TOEIC® L&R TEST
- TOEIC®単語集・単語熟語集・ボキャブラリーブック
- TOEFL®
- 速読・多読
- リーディングスキル
- ソング
- 映 画
- 英会話
- ディベート・ディスカッション
- プレゼンテーション
- 観光英語
- 英文法・文型
- 英作文・パラグラフ ライティング
- 時事英語
- リメディアル
- イギリス事情
- アメリカ事情
- 日本文化論・比較文化論
- 異文化間コミュニケーション
- 語学読物
- 論説・随筆
- 社会問題
- 地球環境
- 科 学
- 健康・環境・ライフスタイル
- 食文化・衣生活
- 医療・看護・保育・リハビリテーション
- 薬学英語
- イギリス小説・物語
- イギリス小説選集
- アメリカ小説・物語
- アメリカ小説選集
- 英米小説選集・英語圏小説選集・民話・神話
- 戯曲・聖書
- 人物・伝記
- 初級用読物
- 英米文学史・英語史・英語学概論
- 英語音声学
- 英語科教育法
- 小学校英語教育
- 経済・ビジネス・ビジネス英会話
- 理工系英語・COCET単語集
- キャリア
- 法律英語
- 研究図書
- アメリカ研究
- 高校~大学用教材
- リンガポルタ対応
- ActeaBo対応
- EnglishCentral対応
- TESTUDY対応
- 設問・解説スライド対応
For and Against
-Expressing opinions and exchanging ideas-
with Self-Study CD
Authors | Gillian Flaherty / Masako Sakamoto |
Genres | Four Skills / Debate・Discussion |
Format | B5 / 105P |
Price | 2,420yen(2,200yen without tax) |
ISBN | 9784791946211 |
Skills |
|
Audio Language | Amer E |
for Teachers |
|
For Members (Downloads) |
Teacher's Manual |
Remarks | |
成美堂から直接購入(返品不可) |
We may not be able to respond to requests from teachers who teach privately or have small classes.
Do you need to go to college to be successful? Are NEETs a serious social problem? Is international marriage a good thing? These are just some of the thought provoking questions raised in the new and exciting discussion focused text For and Against. Written to appeal to Japanese students, this text includes a variety of engaging activities that will help students learn how to use commonly used phrases when expressing their opinions. After attaining these skills, students will become more confident in presenting their views on a variety of current social issues.
Key Features
◆Intermediate level text
◆An emphasis on natural English and practical expressions
◆Reading and listening passages that provide a balanced viewpoint of both sides of contemporary topics
◆Partner-based exercises that reinforce the presentation of ideas
◆Full color text
◆Structure: Before you read / Reading / Understanding the main ideas / Listening / Talking about it / Building a paragraph / Understanding statistics / Talking about statistics